5 dagar kvar till jul

alltså herregud vilken lång dag, ska bli skönt att bara gå halvdag imorgon och sen åker jag in till stan och kollar på mer julklappar.
 
i måndags var jag på studiedag på PC, kollade på linjen hotell och turism och det var väldigt intressant. allting verkade
jättebra och så, men det som var lite minus är ju att skolan ligger så långt bort från stan, dom hade lika lunch som på min
skola nu och jag hatar vår skolmat.. dom hade likadant schema som oss, med många små lektioner varje dag och
jag vill ha sådär med block, känns så mycket bättre. 
 
i tisdags var det helt vanlig skoldag, skulle egentligen vara på JB och kolla på estetiska linjen, men det blev ju inte av för
ingen annan än jag skulle dit och jag ville inte åka själv.. men aja, jag vet iallafall att det blir HT eller estet.
 
idag onsdag har jag varit på stan med theres och johannes, hittade två julklappar och nu är jag hemma och ska börja laga
nån middag, är hemma själv och jag är uuuutsvulten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0