dagen

 
ojojoj, min dag har varit ganska stressad, fast ändå lugn på nått konstigt sätt. 
vaknade 20 i elva men låg kvar i sängen och kollade på phineas and ferb filmen. när den var slut gick jag upp och käkade
frukost men gissa vad, det fanns ingen mjölk så det fick bli flingor och lite yoghurt. ''väldigt mättande''
sen tog jag sparken in till brunflo, köpte hårfärg sen drog jag hem. skulle ju egentligen på bio ikväll men orkade inte så jag
färgade håret, städa rummet och ja, nu är klockan halv elva och jag är äntligen klar med allt.. nu när jag skriver allt känns
det som en väldigt stressig dag. haha
 
nu blir det att vänta på att mickan kommer med tåget, det blev ju försenat med drygt två timmar så hon kommer fram till 
östersund nån gång runt tolv! men jag måste hålla mig vaken, ska följa med och hämta henne på tågstationen inatt. såååå hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0