inte på humör

åååh, tjena.  orkar inte berätta om dagen, är på depp humör av vilken anledning jag egentligen inte vet varför. men skit samma.
jag ville ju baka pepparkakor när jag kom hem idag, men det känns så sent och göra det nu även fast klockan bara är fyra, men
jag tror jag gör det till helgen istället. nu ska jag lägga mig i soffan, käka ben & jerry's och kolla på tv. så sköööönt.
btw, så fick jag reda på idag att crystal castles kommer till yran?!?!?! hur coolt är inte det liksom!!! men nu är det så att jag 
åker ju på språkresa nästa år och då åker jag den 2 juli och kommer hem den 27, och vet ni när yran är, jo den 24-25!!!!! fyfan 
vad jäkla surt.. ååhåhåhåhå. ska gå och deppa ännu mer nu bara för det. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0