funderingar

en tid var jag helt säker på att jag ville gå estetisk media, men nu är jag inte riktigt säker.. kommer vara riktigt skol
less efter nian och sen gymnasium efter det och ytterligare några år om jag ska plugga vidare, så..
mina funderingar över gymnasium har gått från VVS- och fastighetsprogrammet till vård- och omsorgsprogrammet.
och jag börjar mer och mer fastna för hotell- och turismprogrammet, skulle varit en dröm att jobba utomlands på
nått gulligt litet hotell, kanske som reseledare, guide, också skulle det vara kul att jobba på bamseklubben fritidsresor,
vattengympa struktör, vad som helst nästan, förutom städerska. haha

Kommentarer
Postat av: Mickan

Man behöver ingen utbildning speciell utbildning för att jobba utomlands med dom grejerna du skriver om. Så länge du kan prata engelska kommer du långt. Du kanske är skoltrött nu och det förstår jag för det var jag också i din ålder. Men, försök tänk på att gymnasiet går man en gång i livet och att välja det program där man tror man kommer lättast undan är inte speciellt bra tror jag. Vad kan du tänka dig att göra efter åren utomlands?

Svar: det är det jag inte vet..
thuressons.blogg.se

2012-10-11 @ 16:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0