saker ni kanske inte visste om mig

lyckligare tjej på bilden, inga bekymmer..
♦halloween är en av mina favorit högtider, så himla mysigt
♦transformers är min absoluta bästa film genom alla tider
♦shia labeouf är min favorit skådis
♦om det är lite kvar i ett mjölkpaket dricker jag direkt från paketet
♦jag färgar håret väldigt ofta, blir lixom aldrig nöjd
♦min favorit låt just nu är space bound-eminem
♦jag är väldigt noga med saker, om något ligger fel måste jag rätta till det
♦jag får tvångstankar
♦jag hatar finnar
♦jag är ganska trögfattad
♦jag hatar matte när jag inte förstår
♦jag köper iphoneskal men blir less på dom efter några dagar
♦jag börjar gilla nån lätt men blir svårt kär
♦jag älskar att fotografera
♦jag kan inte slänga mina gamla gosedjur för då känner jag mig taskig mot dom
♦jag älskar handcremer, feta ska dom va
♦nybäddad säng är så skönt
♦jag älskar att sova
♦jag är väldigt lat
♦jag gör alltid läxor sista dagen, typiskt mig
♦min garderob är proppfull men jag använder knappt hälften
♦jag är bra på engelska
♦jag tycker det är jobbigt att sminka mig
♦jag har inte haft mascara på över ett år (förutom på skolavslutningen, dåråmen)
♦varje dag när jag kommer hem från skolan byter jag om till mjukiskläder
♦jag är väldigt bekväm av mig
♦jag åker sällan in till stan
♦köper nästan aldrig nya kläder
♦min familj är inte rik, men inte fattig heller
♦pappa jobbar i norge så jag träffar bara han på helgerna
♦min syster bor i malmö så jag träffar henne väldigt sällan, vilket är väldigt tråkigt
♦jag är lättlurad
♦jag litar på folk
♦ibland kan jag bara titta ut i ingenstans och bara glömma bort allt omkring mig
♦jag fangirlar som fan för one direction
♦harry styles är typ den snyggaste killen jag vet
♦jag är sämst på att spara pengar
♦jag älskar att få massage
♦om jag har en dålig hår/kläd dag är jag inte riktigt mig själv och blir på dåligt humör
♦jag tycker stjärnor och rymden är så fascinerande
♦jag börjar gråta väldigt lätt
♦det finns delar av min kropp jag inte är nöjd med, men är för lat för och göra något år saken
♦jag säger ''va'' väldigt ofta
♦jag kammar nästan aldrig mitt hår
♦jag hatar att frysa
♦jag älskar att vara utomlands, då mår jag som bäst
♦jag ska flytta utomlands när jag blir äldre
♦jag älskar att vara brun
♦jag tycker jag är ful när jag är blek
♦jag små äter då och då
♦jag är glömsk
♦jag dricker nästan aldrig vatten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0