''nått intressant ni gärna vill läsa om''

hejhej, förlåt för dålig uppdatering, jag har gjort läxor och haft annat för mig som 
att träna och har helt glömt bort bloggen för en sekund. jag har egentligen inte 
något speciellt att skriva om, förutom att jag och theres åkte in till stan idag efter
skolan och gick in på ticket och frågade om det fanns några resor kvar till turkiet
på november lovet, då theres och hennes familj ska dit.. det fanns flygresor kvar,
men på deras hotell fanns det inga rum kvar så då föreslog den där tjejen att vi
skulle ringa till detur och fråga om dom kunde boka in mig på deras rum, vi fick
deras nummer sen tog vi bussen hem. 
jag har inte ringt än, och nu har dom antagligen stängt. känner att det inte kommer
gå och då om jag har för höga förhoppningar kommer jag bara bli ledsen.
usch usch usch usch uuuuuusch
några bilder från turkiet 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0