allt kändes jobbigt

längesen det var nu, men hej igen. har haft fullt upp dom här två veckorna med jobb, idag var sista dagen och det har varit riktigt kul att
jobba och speciellt med något man tycker om. kan inte komma på så mycket mer att skriva, förutom en sak att jag beställde hem några
bikinisar från victoria secret som inte kommer hinna komma innan jag åker till malta så jag har bara ett sånt här ''vill inte leva längre o
hatar mitt liv'' moment.. uuuuusch vad ledsen jag blir, kommer få köpa en sista minuten bikini som är hur ful som helst och i fel storlek. 
aja vad gör man, åker om fem dagar, alltså på onsdag såååå mhm..

Kommentarer
Postat av: Sandra Stjerneus Olsson

fin blogg!

Svar: tack, detsamma!
thuressons.blogg.se

2013-08-24 @ 13:21:33
URL: http://sandrastjerneus.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0