niornas middag i bilder

 
 
 
 
 
 
bilden på mig och patrik är ju bara för rolig, jag är typ två huvuden kortare än han, haha.. men vilka underbara dagar det har varit,
vill tacka alla som varit med och gjort dom så bra, känns så himla tråkigt att lämna min underbara klass, kommer sakna dom så mycket! 
och nu är det S O M M A R L O V äntligen!! har inte riktigt smällt allting som har hänt, och igår på examenskvällen var
nästan alla i klassen samlade hemma hos frida j och hade det trevligt. känns konstigt att det bara är 4 dagar kvar till linnea och karro
åker till malta, själv åker jag 2 veckor efter dom och vi blir där en vecka tillsammans, men åh jag längtar så sjuuuuukt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0