1 november

hello people, inte hänt så mycket idag, vaknade runt halv 12, åt frukost sen tog jag bussen in
till odensala, mötte upp min vän agust och gick till han, spelade tv spel och prata massa,
ägde helt klart ut han på fifa. sen missade jag bussen och då medans vi satt och vänta på
bussen 20 min lekte vi billeken och namnleken.. mogna ungar. haha.
iallafall när jag kom hem väntade världens godaste mat, stekt lax efter det mötte
jag mathilda och vi gick hem till henne, sen kom matilda s hem från umeå och då gick vi
till henne, kollade på en läskig video på youtube om slender och sen på roliga videos, jag
skrattar aldrig så mycket som jag gör när jag är med er två (och sofie såklart!) jag älskar
er mina underbara bästa vänner, glöm aldrig det! 

Kommentarer
Postat av: Mathildazaaaaaa

och vi älskar dig, 1000 varv runt jorden och tillbaka igen!! <3

2012-11-01 @ 23:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0