LILLLÖRDAG

coolaste brudarna i brulle!! jag ser typ dö seriös ut? haha jaja
har haft en rätt så bra dag idag faktiskt, gick bra på både matte och no provet, trodde det skulle gå sämre men 
jag klara det! hoppas jag :) efter skolan åkte jag frida, ida theres och karro in på make up träff, vi blev sminkade
och alla blev jättefina, jag såg så annorlunda ut med smink så jag kände knappt igen mig själv.. haha
efter det gick vi och käka på volos, eller nu som det heter ''tre rum'' ganska konstigt namn. men iallafall så
beställde alla oxfilètoast, glömde säga att jag inte ville ha bea på min så den var dränkt med äcklig sås.. 
lyckades skrapa bort det mesta, så det gick ju och äta men, ja :) 
blev ett långt inlägg det här, nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0