plugg

ja då sitter jag här då, framför datan och skriver ett inlägg om hur duktig jag är på att plugga.
ja det kommer ju gå fin fint på no provet nästa onsdag, och alla skrivningar inom so:n som
också ska in nästa vecka. och matte provet som jag inte vet när det kommer men det kommer 
snart.. 
 
nu byter jag ämne, det är så tråkigt att skriva om pluggande, ännu tråkigare för er läsare.
antar att det blir träning för mig ikväll, får se om jag orkar och har tid, är så sjukt trött.. 
kunde inte sova inatt för det blåste ju så förjävligt.. kändes som taket snart skulle fara 
iväg. och jag somnade runt 3 men vaknade flera gånger efter det. inte så mycket sömn alltså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0