THE TWILIGHT SAGA

 
Min dag.
vaknade upp och såg ut som ett troll, måste ha snurrat mig mycket inatt för halva täcket låg på golvet och kuddarna, 
ja dom låg konstigt dom med. sen klev jag upp och gjorde frukost, blev tomtegröt. mmmums. dagen rullade på, 
gick ganska snabbt.. sen äntligen kom kvällen, blev en mysig och god tacos middag med jonte och linnea sen tog jag
frida och theres bussen in till stan, där vi mötte upp karro och emelie, sen gick vi och kollade på breaking down part 2
den var så underbar, åherregud vad jag älskade den filmen. verkligen se värd så om du inte sett den, se den!! 
kan inte fatta att serien är slut nu.. nu kommer det ingen mer film.. buhu :'(
nu ska jag lägga mig i sängen och sova, med ett leende på läpparna efter denna dag. kysssar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0