Gymnasieval

Samhällsvetenskapsprogrammet, (SA) medier, info & kommunikation
där blir man bättre på att kommunicera, fotografera och skriva.
det skulle varit bra för mig för jag är en rätt blyg person som
skulle vilja jobba med människor tex som fotograf eller journalist.
tycker ju också om att skriva, man får den där känslan, ibland
kommer man in i sin egna lilla värld och drömmer sig bort.
 
Estetiska programmet (ES) estetik och media
det här programmet skulle passa mig perfekt, den här är för dom
som är intresserad av media och vill bli bra på att fota, formge,
skriva eller producera. man lär sig även använda dom digitala
verktyg som används vid pruduktion, och hur mediebranschen fungerar.
jag älskar ju att fotografera, det är bland det bästa jag vet och jag tycker
det skulle varit jätte spännande att få åka jorden runt och bara fotografera, vilken dröm!
vill också bli bättre på hur man redigerar bilder och även vilka jobb som väntar i framtiden.
 
 
efter gymnasiet vill jag utomlands, plugga, leva och träffa en massa spännande personer.
åren därpå vill jag vara spontan. jobba, resa, flytta runt och ha det fint med mina vänner.
såsmåningom vill jag flytta in i en fin lägenhet med någon jag tycker om, jobba med tv,
radio, kanske journalist och frilansa som fotograf . det hade varit häftigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0