SISTA DAGEN PÅ ÅRET

 
HEJHEJHEJ, har ni haft en bra dag hittils? det har jag, och roligare kommer det att bli, I hope. haha
ne men idag vaknade jag runt 1 kanske, hade ställt klockan på 10 men då var jag helt död så jag stängde av alarmet och
somnade om. träningscyklade i en timme nästan direkt när jag klev upp, sen duschade jag, raka benen, och smörjde in
mig och blev ren och fräch. nu är klockan kvart över fem och jag har inte ätit nått än, men jag tänker nu när vi snart ska äta
middag är det bättre om jag väntar, plus jag är inte så värst hungrig.
 
planer inför kvällen då, hmm ja först åker vi och äter middag hos en kompis som heter anders, sen åker jag och jonte hem.
jag och frida tar eventuellt bussen in till stan kvart i nio, möter upp karro och linnea sen får vi se vad vi gör. tar bussen hem
kl 1 sen vet jag inte :) men hoppas ni får ett superbra nyår, pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0